Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg betale min inkassosak?
Betalingsinformasjon er oppgitt på brevet du har mottatt fra oss. Dersom det ikke er oppgitt KID, må du enten benytte saksnr/vår ref. «12345-0» i meldingsfeltet.

 

Jeg har mistet brev med betalingsinfo, hva gjør jeg da?
Du kan kontakte oss via kontaktskjemaet i bunnen av denne siden , sende oss en e-post på sak@totalinkasso.no eller forsøke å ringe 21 42 46 60 mellom 09-15.

 

Hva gjelder saken, jeg vil ha kopi av opprinnelig faktura?
Trenger du fakturakopi? Fyll inn skjemaet under  og vi sender deg kopi på e-post i løpet av kort tid. Fakturanummer er spesifisert på baksiden av kravbrevet vårt.

 

Jeg ønsker å dele opp kravet?
Ta snarlig kontakt med oss. Vi er i utgangspunktet åpne og fleksible for å få i stand gode nedbetalingsavtaler.

Jeg ønsker å få en oversikt over aktive saker hos Totalinkasso
Du kan kontakte oss via kontaktskjemaet i bunnen av denne siden. Spesifiser i meldingsfeltet hva det gjelder og skriv gjerne din referanse/kundenummer.

 

Jeg er uenig i kravet – hva gjør jeg da?
Dersom du ikke er enig i kravet du har mottatt ber vi deg fylle ut skjemaet under og sende informasjon om hva du er uenig i.

 

Kan jeg utsette betalingsfristen?
Du kan søke om betalingsutsettelse ved å fylle ut vårt skjema.

 

Hva skjer om jeg ikke betaler inkassosaken?
Inkassosaken stopper ikke før den er betalt. Det er en risiko for at saken blir rettslig og at det vil påløpe betalingsanmerkning. Om saken sendes til forliksrådet eller namsmannen kan det bli besluttet dom og/eller utlegg i eiendeler.  

Ønsker du å løse en inkassosak?

© 2019 Totalinkasso ALL RIGHTS RESERVED TERMS AND CONDITIONS - Tilrettelagt av Mediabyrået Enklere Valg